
Odlučili ste se za detaljno definisanje i kreirane vašeg online nastupa. AdWords kampanje su pokrenute, broj poseta na sajtu se povećao, ljudi klikću na vaše zanimljive i drugačije oglase. Sve izgleda savršeno? Međutim, da li je zaista tako?
Ako ocenjujete uspeh kampanje isključivo prema saobraćaju koji generišu, onda vrlo verovatno ignorišete prave metrike koje definišu uspeh poslovanja u digitalnom svetu.
Nemojte žrtvovati broj konverzija kao i stopu zadržavanja na vašem veb sajtu zarad opsednutosti brojem poseta.
Pravilna analiza statističkih podataka pre, u toku, i posle kampanje jedan je od najvažnijih faktora njene uspešnosti. Prednost digitalnog marketinga upravo i jeste u toj merljivosti. Broj klikova i prikaza, frekvencija prikazivanja oglasa, demografski podaci i podaci o interesovanjima posetilaca samo su neki od podataka koje možemo dobiti korišćenjem alata koji se zove Google Analytics.

Google analitika, međutim, ne prikazuje kako napreduju vaše kampanje bez dodatnih postavki. Ono što se mora uraditi jeste definisanje šta je to što je kritično za vaše poslovanje i zatim te parametre detaljno pratiti.
Najvažnije metrike su:
- Prodaja;
- Klik na dugme za poziv;
- Rezervacija;
- Lidovi;
- Prijava na Newsletter;
- Skidanje PDF dokumenata;
- Slanje email-a.
Integracija AdWords-a i Analytics-a omogućava da se optimizacija kampanje ne završi samo na kvantitativnoj analizi (upoređivanju cena klika), već da se i kvalitativno odredi koji su klikovi i koji posetioci najvredniji vama kao oglašivaču. Google AdWords kampanju trebalo bi fokusirati na njih.
Donesite strateški važne odluke koje se zasnivaju na proverenim statističkim podacima i vaše kampanje će zasigurno početi da donose bolje rezultate.