Google Oglasi (Google Search Ads)

Google Search Ads

Navikli ste da skrivate tajne u dnevnik? Zašto kada možete da ih smestite na drugu stranu Google-a? Tamo ih zasigurno niko neće pronaći.

Svi smo i više nego svesni da je veoma važno pronaći svoje mesto na Google mreži. Međutim, stara poslovica kaže “Ko prvi devojci - njegova devojka!”. Zato ne dozvolite da vam uz najjačeg Wing partnera (čitaj: Google) neko drugi preotme deo kolača.

Biti na Google-u ne garantuje “odlazak sa brojem telefona i osmehom na licu”. Ovoj platformi se mora posvetiti potpuna pažnja –naoštriti sva čula, oslušnuti želje i potrebe kupaca, a ponekad morate i biti slatkorečivi. I verujte, uz malo truda uspeh je zagarantovan. O broju telefona da ne pričamo...

Google mreža za pretragu (Google Search Network) predstavlja najefektniji vid online oglašavanja koji u realnom vremenu povezuju ponudu i potražnju. Google Search mreža najveća je svetska mreža za pretragu koju u Srbiji pokriva preko 97% svih pretraga na internetu. Slobodno možemo reći da su Google oglasi neizbežan alat za svako poslovanje koje hoće da bude prisutno na internetu.

Google oglasi imaju jasno definisan krajnji cilj – a to je da korisnik preduzme određenu akciju na vašem veb sajtu. Najveća prednost ovog vida oglašavanje jeste što se oglasi prikazuju isključivo ljudima koji pretražuju pojmove vezane za datu uslugu ili proizvod, bez obzira sa kog uređaja to rade. Na taj način se potražnja i ponuda spajaju u momentu pretrage tako što su najrelevantniji rezultati i oglasi najbolje pozicionirani. Ovo direktno znači da oglašivač definiše reči za koje želi da se prikaže na Google pretraživaču kao i maksimalnu cenu koju je spreman da plati za klik na oglas.

Naši predlozi i konsultacije sa klijentima pomažu da zajedno definišemo sve najvažnije faktore Google AdWords kampanje vezane za njihovo poslovanje.

Google Search Ads

Najvažniji faktori bi bili:


  • Lokacije gde bi se prikazivali oglasi (osim Srbije mogu se targetirati i skoro sve zemlje sveta)
  • Vreme i dani prikazivanja kampanje (moguće je da kampanja bude aktivna ceo dan ili samo u određenim satima kada klijentu to najviše odgovara)
  • Relevntne ključne reči i sve napredne opcije vezane za upravljanje njima
  • Sadržina oglasa i korišćenje najefektivnijih metoda pri njihovom kreiranju, kako bi sa psihološke strane ciljne grupe ovakvi oglasi dali maksimalan efekat
  • Odabir i optimizacija stranice veb sajta na koju vode oglasi i predlog primera iz prakse koji provereno daju najbolji efekat
  • Uređaji na kojima će se Google AdWords kampanja prikazivati
  • Odabir strategija za cenovno nadmetanje sa ostalim oglašivačima u istoj branši
  • Najefektivnija struktura kampanje (ili više kampanja) u oglasne grupe

Cloud Media, kao marketing agencija sa statusom Premier Google partnera, konstantno je u toku sa najnovijim trendovima i opcijama koji se koriste u oglašavanju na Google Search mreži i te trendove predlaže klijentima i implementira u skladu sa njihovim potrebama.

Podrška klijentima koji koriste Google oglase sastoji se, osim našeg znanja i saveta, i u tome što imamo izgrađen odnos sa najstručnijim AdWords timom koji je uvek dostupan i vrlo brzo rešava sve eventualne probleme koji se mogu javiti u procesu optimizacije i održavanja kampanja.

Poseban oblik Search kampanje predstavlja kampanja sa dinamičkim oglasima (Dynamic Search Ads) koji se koriste za razvijanje online prodaje. Taj tip kampanje opisali smo u posebnom članku na našem veb sajtu.

Osim gore navedenih stvari jako smo uspešni i u ‘’odbrani’’ kampanje od nelojalne konkurencije i zlonamernih klikova. Ovakvi klikovi troše vase budžete i umnogome povećavaju troškove ukupnog oglašavanja a samim tim se i znatno odražavaju na rezultate poslovanja. Tokom vremena razvili smo dobro isplanirane strategije odbrane koje implementiramo u sve kampanje čime u velikom procentu izbegavamo štetne indikacije pomenutih radnji.

Cookies
Koristimo kukije kako bismo vam omogućili neometano i lako korišćenje sajta. Daljom upotrebom ovog veb sajta, pristajete na upotrebu kukija.

 Slažem se