Google Oglasi (Google Search Ads)

Google Search Ads

Navikli ste da skrivate tajne u dnevnik? Zašto kada možete da ih smestite na drugu stranu Google-a? Tamo ih zasigurno niko neće pronaći.

Svi smo i više nego svesni da je veoma važno pronaći svoje mesto na Google mreži. Međutim, stara poslovica kaže “Ko prvi devojci - njegova devojka!”. Zato ne dozvolite da vam uz najjačeg Wing partnera (čitaj: Google) neko drugi preotme deo kolača.

Google mreža za pretragu (Google Search Network) predstavlja najefektniji vid online oglašavanja koji u realnom vremenu povezuju ponudu i potražnju. Google Search Network najveća je svetska mreža za pretragu koju u Srbiji pokriva preko 97% svih pretraga na internetu. Slobodno možemo reći da su Google oglasi neizbežan alat za svako poslovanje koje hoće da bude prisutno na internetu.

Google oglasi imaju jasno definisan krajnji cilj – a to je da korisnik preduzme određenu akciju na vašem veb sajtu. Najveća prednost ovog vida oglašavanje jeste što se oglasi prikazuju isključivo ljudima koji pretražuju pojmove vezane za datu uslugu ili proizvod, bez obzira sa kog uređaja to rade. Na taj način se potražnja i ponuda spajaju u momentu pretrage tako što su najrelevantniji rezultati i oglasi najbolje pozicionirani. Ovo direktno znači da oglašivač definiše reči za koje želi da se prikaže na Google pretraživaču kao i maksimalnu cenu koju je spreman da plati za klik na oglas.

Naši predlozi i konsultacije sa klijentima pomažu da zajedno definišemo sve najvažnije faktore Google AdWords kampanje vezane za njihovo poslovanje.

Google Search Ads

Najvažniji faktori bi bili:


  • Lokacije gde bi se prikazivali oglasi (osim Srbije mogu se targetirati i skoro sve zemlje sveta)
  • Vreme i dani prikazivanja kampanje (moguće je da kampanja bude aktivna ceo dan ili samo u određenim satima kada klijentu to najviše odgovara)
  • Relevntne ključne reči i sve napredne opcije vezane za upravljanje njima
  • Sadržina oglasa i korišćenje najefektivnijih metoda pri njihovom kreiranju, kako bi sa psihološke strane ciljne grupe ovakvi oglasi dali maksimalan efekat
  • Odabir i optimizacija stranice veb sajta na koju vode oglasi i predlog primera iz prakse koji provereno daju najbolji efekat
  • Uređaji na kojima će se Google Ads kampanja prikazivati
  • Odabir strategija za cenovno nadmetanje sa ostalim oglašivačima u istoj branši
  • Najefektivnija struktura kampanje (ili više kampanja) u oglasne grupe

Cloud Media, kao marketing agencija sa statusom Premier Google partnera, konstantno je u toku sa najnovijim trendovima i opcijama koje se koriste u oglašavanju na Google Search mreži i te trendove predlaže klijentima i implementira u skladu sa njihovim potrebama.

Podrška klijentima, osim našeg znanja i saveta koje vam pružamo, je u našoj komunikaciji sa Google support timom koji vrlo brzo rešava sve eventualne probleme koji se mogu javiti u procesu optimizacije i održavanja kampanja.

Osim gore navedenih stvari jako smo uspešni i u ‘’odbrani’’ kampanje od nelojalne konkurencije i zlonamernih klikova. Ovakvi klikovi troše vaše budžete i umnogome povećavaju troškove ukupnog oglašavanja, a samim tim se i znatno odražavaju na rezultate poslovanja. Tokom vremena razvili smo dobro isplanirane strategije odbrane koje implementiramo u sve kampanje čime u velikom procentu izbegavamo štetne indikacije pomenutih radnji.

Google Dinamički Oglasi

Poseban oblik Search kampanje predstavlja kampanja sa dinamičkim oglasima, odnosno Dynamic Search Ads (DSA), koja je veoma slična tradicionalnim tekstualnim kampanjama. Njihova najveća razlika je u tome što ne postoji aktivno upravljanje ključnim rečima i oglasima, već se isključivo koristi sadržaj veb sajta. Google povezuje upite vaših potencijalnih korisnika sa proizvodima na veb sajtu i prikazuje dinamički generisane i prilagođene oglase.

DSA se uspešno koriste u oglašavanju veb sajtova (ili kategorija veb sajtova) koji imaju veliki broj artikala, a u cilju da svaki od njih dobije svoj dinamički oglas. DSA automatskom personalizacijom oglasa omogućava korisnicima da na najlakši mogući način pronađu proizvode ili usluge koje traže.

Dinamički oglasi su posebno korisni za razvijanje i unapređivanje online prodavnica, tj. za unapređenje E-Commerce prodaje. Najveća njihova prednost jeste što su rezultati jako brzo vidljivi. U prvom mesecu se može očekivati čak do 10% veće prodaje, dok taj procenat vremenom sve više raste.

Kako bi se iskoristio pun potencijal ovakvog vida kampanje, neophodno je istu pravilno postaviti i redovno kontrolisati i optimizovati. Naše iskustvo na ovom polju maksimalno ubrzava taj proces.

Ako ste zainteresovani za oglašavanje na Google pretraživačkoj mreži kontaktirajte nas.

Search kampanje Search kampanje
Search Display kampanje Search Display kampanje
Search Display Video kampanje Search Display Video kampanje

Usluge vođenja Google Ads kampanja podrazumeva:

  • Otvaranje i setovanje naloga
  • Analiza i istraživanje konkurencije
  • Strategija orijentisana na rezultate
  • Istraživanje i odabir relevantnih ključnih reči
  • Kreiranje struktuiranih kampanja i oglasnih grupa
  • Pisanje tekstualnih oglasa i osmišljavanje kreativa za banere
  • Određivanje i kreiranje ciljne publike
  • Analiza i optimizacija kampanje
  • Mesečno izveštavanje o postignutim rezultatima