Google Shopping Oglasi

Google Shopping Ads

Vaše poslovanje izlazi van granica Srbije? Prodajete proizvode na inostranom tržištu? Mi vam predlažemo napredne opcije oglašavanja koje su dostupne na takvim tržištima.

Shopping kampanje predstavljaju specijalne vrste kampanja koje omogućavaju mnogo veću vidljivost vaših proizvoda. Efikasnije su zato što se oglasi pokazuju na samom vrhu stranice, iznad svih Search oglasa.

Shopping oglas sastoji se iz:


  • Naslova
  • Slike proizvoda
  • Opisa
  • Cene
  • Dodatnih informacija (cena dostave i sl.).

Ovakva struktura oglasa je presudna za odlične rezultate kampanje zato što, osim klasičnog tesktualnog dela, potencijalnim kupcima pruža i vizuelni prikaz proizvoda koji u mnogo većoj meri skreće pažnju na sam oglas. Kada se na sve to doda opis i cena koju kupac odmah vidi i bez ulaska na veb sajt, informacija o tome šta prodajete je vidljiva i pre nego što on klikne na vaš oglas.

Ovaj tip kampanje omogućava potpunu kontrolu za koje upite želite ili ne želite da se oglas pojavi na Google Shopping mreži. Dakle, kroz sam period optimizacije kampanje izdvajaju se najrelevantiniji pojmovi koji donose maksimalan rezultat i prodaju.

Benefiti koje Shopping kampanje donose su mnogostruki:


  • Povećan saobraćaj u odnosu na tekstualne oglase koji se prikazuju na istoj lokaciji
  • Relevantniji kupci – bez klika na oglas i ulaska na veb sajt oni vide sve informacije o proizvodu ili usluzi koju nudite
  • Upravljanje kampanjom na bazi atributa – moguće je prikazivati baš one proizvode koje potencijalni kupci traže (npr. ukoliko traže proizvod određene boje ili veličine, baš takav će im biti i prikazan)
  • Šira prisutnost oglašivača – uporedo sa Shopping oglasima mogu se prikazivati i Search oglasi čime se prisutnost udvostručuje
  • Napredno izveštavanje i podaci o konkurenciji

Kako je ovo napredna opcija oglašavanja, postoji i mogućnost povezivanja kampanje sa vašom bazom podataka. Na taj način vrši se automatizacija oglašavanja trenutno dostupnih proizvoda. Prema parametima koji se eksportuju iz postojećeg sistema, Google prepoznaje šta od proizvoda je trenutno na stanju i samo njih prikazuje. Tako se odstranjuju nepotrebni troškovi i klikovi na oglase proizvoda kojih u tom trenutku nema u ponudi.

Zemlje u kojima je Shopping oglašavanje dostupno su: Argentina, Australia, Austrija, Belgija, Brazil, Kanada, Čile, Kolumbija, Češka, Danska, Francuska, Nemačka, Hong Kong, India, Indonezija, Irska, Izrael, Italija, Japan, Malezija, Novi Zeland, Norveška, Filipini, Poljska, Portugal, Holandija, Rusija, Saudijska Arabija, Singapur, Južnoafrička Republika, Španija, Švedska, Švajcarska, Taivan, Tajland, Turska, Ujedinjeni Arapski Emirati, Ukraina, Ujedinjeno Kraljevstvo, Sjedinjene Američke Države, Vijetnam.

***Lista dostupnih lokacija je podložna promenama i za ove promene odgovoran je Google.

Cookies
Koristimo kukije kako bismo vam omogućili neometano i lako korišćenje sajta. Daljom upotrebom ovog veb sajta, pristajete na upotrebu kukija.

 Slažem se

Cookies
Koristimo kukije kako bismo vam omogućili neometano i lako korišćenje sajta. Daljom upotrebom ovog veb sajta, pristajete na upotrebu kukija.

 Slažem se