LinkedIn - nastup i oglašavanje

LinkedIn oglašavanje

Da li se ste znali da LinkedIn ima preko 61 milion influensera i preko 10 miliona lidera?

Hm? Sada se verovatno pitate kako na najbolji način integrisati LinkedIn, najveću svetsku profesionalnu mrežu, u svoju digitalnu strategiju? Umesto što se pitate, pitajte nas!

LinkedIn predstavlja malo skuplju ulaznicu u profesionalni svet koji svoje vreme provodi u digitalnom okruženju. On je idealna mreža za B2B organizacije, koja za cilj ima targetiranje i dostizanje isključivo ljudi koji se nalaze u poslovnom okruženju.

U jednoj rečenici možemo reći, da LinkedIn predstavlja ligu izuzetnih profesionalaca.

LinkedIn oglašavanje omogućava tržištu da iskoristi ovaj novi rudnik zlata nudeći im sledeće prednosti:

  • Napredne funkcije ciljanja;
  • Širok spektar oglasa, uključujući reklamne oglase i partnerska rešenja;
  • Fleksibilnu kontrolu budžeta;
  • Alate za generisanje lead-ova u cilju povećanja konverzija;
  • Alate za praćenje i analizu performansi;
  • Višestruke jezičke opcije;
  • Oglasi na ovoj mreži čak pružaju “sigurne impresije”. Pre plaćanja, možete videte do kolike publike će vaš oglas zapravo stići.

Osnovni cilj ove mreže je da izgradi veze između potencijalnih kupaca, klijenata i partnera, da svojom besprekornom strategijom spoji prave ljude sa pravim proizvodom i klijente sa uslugama.

Ova društvena mreža može da se pohvali sve većim prisustvom kompanija i brojem korisnika.

Ako želite da imate ozbiljan nastup na ovoj društvenoj mreži i da vaš proizvod ili usluga stigne u prave ruke, pošaljite nam upit, a mi ćemo da vas povežemo sa ovim ‘ozbiljnim gospodinom’.