Mobilno oglašavanje i App kampanje

 Mobilno oglašavanje (Google Mobile Ads)

Surfovanje internetom i provođenje vremena na društvenim mrežama je postala svakodnevna aktivnost. Pogodite koji uređaji su preuzeli liderstvo u ovim aktivnostima? Mobilni telefoni i tableti? U pravu ste...

Oglasi koji se prikazuju na mobilnim telefonima, tabletima i u okviru mobilnih aplikacija (Mobile Ads) više nisu novi trend koji je u razvoju, već su postali obavezna stavka svakog oglašivača koji koristi online oglašavanje.

Oglasi na mobilnim telefonima pojavljuju se na Search i na Display mreži i u okviru instaliranih aplikacija na uređaju korisnika. Oglašavanje unutar aplikacija omogućava vam da dosegnete do korisnika koji sve više vremena provode koristeći aplikacije nego mobilne pretraživače.

Mobilno oglašavanje (Google Mobile Ads)

Pored oglašavanja unutar aplikacija izuzetno popularna opcija je i oglašavanje samih aplikacija. To je veoma korisno za developere i kompanije koji su već napravili svoje aplikacije, ali žele da ih dodatno popularišu i povećaju broj instalacija. Takođe, postoji i mogućnost da se oglašavanjem poveća interakcija na već instaliranim aplikacijama korišćenjem ove vrste oglasa.

Jedna od takvih kampanja koja se koristi za oglašavanje aplikacije naziva se – Universal App kampanja.

Da bi mobilno oglašavanje imalo smisla potrebno je da oglašivač ima sajt koji je pregledan na mobilnim uređajima. To se odnosi na postojanje posebnog mobilnog veb sajta ili – kao jednostavnija i prihvatljivija opcija – postojanje responsive veb sajta.

Search kampanje Search kampanje
Search Display kampanje Search Display kampanje
Search Display Video kampanje Search Display Video kampanje

Usluge vođenja Google Ads kampanja podrazumeva:

  • Otvaranje i setovanje naloga
  • Analiza i istraživanje konkurencije
  • Strategija orijentisana na rezultate
  • Istraživanje i odbair relevantnih ključnih reči
  • Kreiranje struktuiranih kampanja i oglasnih grupa
  • Pisanje tekstualnih oglasa i osmišljavanje kreativa za banere
  • Određivanje i kreiranje ciljne publike
  • Analiza i optimizacija kampanje
  • Mesečno izveštavanje o postignutim rezultatima