Surfovanje internetom i provođenje vremena na društvenim mrežama je postala svakodnevna aktivnost. Pogodite koji uređaji su preuzeli liderstvo u ovim aktivnostima? Mobilni telefoni i tableti? U pravu ste...
Oglasi koji se prikazuju na mobilnim telefonima, tabletima i u okviru mobilnih aplikacija (Mobile Ads) više nisu novi trend koji je u razvoju, već su postali obavezna stavka svakog oglašivača koji koristi online oglašavanje.
Oglasi na mobilnim telefonima pojavljuju se na Search i na Display mreži i u okviru instaliranih aplikacija na uređaju korisnika. Oglašavanje unutar aplikacija omogućava vam da dosegnete do korisnika koji sve više vremena provode koristeći aplikacije nego mobilne pretraživače.
Pored oglašavanja unutar aplikacija izuzetno popularna opcija je i oglašavanje samih aplikacija. To je veoma korisno za developere i kompanije koji su već napravili svoje aplikacije, ali žele da ih dodatno popularišu i povećaju broj instalacija. Takođe, postoji i mogućnost da se oglašavanjem poveća interakcija na već instaliranim aplikacijama korišćenjem ove vrste oglasa.
Jedna od takvih kampanja koja se koristi za oglašavanje aplikacije naziva se – Universal App kampanja.
Da bi mobilno oglašavanje imalo smisla potrebno je da oglašivač ima sajt koji je pregledan na mobilnim uređajima. To se odnosi na postojanje posebnog mobilnog veb sajta ili – kao jednostavnija i prihvatljivija opcija – postojanje responsive veb sajta.
Usluge vođenja Google Ads kampanja podrazumeva: