Zakup medijskog prostora, Media Buying, najviše se koristi za podizanje svesti o brendu ili proizvodu i zato ima važnu ulogu u kreiranju slike potrošača. Iako je ovaj vid oglašavanja nekada skuplji od nekih drugih vidova (kao što su Google oglašavanje ili Facebook oglašavanje), njegovo korišćenje je neophodno za svaku firmu, koja ne želi samo da proda svoj proizvod – već želi i da učvrsti svoje mesto na tržištu, tj. poveća “brand awareness”. Taj vid oglašavanja podrazumeva zakup medijskog prostora u premium štampanim i online medijima koji imaju veliko poverenje potrošača i veliku čitanost (veliki reach).
Cloud Media svojim klijentima, osim pružanja usluge Media Buying-a u štampanim i online medijima, pruža i besplatnu uslugu medija planiranja, preuzimanje komunikacije sa medijima i redovno izveštavanje o statusu kampanje tokom celog njenog toka. Takođe, u sam proces planiranja uključena je i detaljna analiza ciljne grupe koja je adekvatna za temu vaše kampanje i, shodno tome, izrada detaljnog predloga media plana koji se šalje vama na odobrenje.
Kod Media Buying-a jedna od najvažnijih stavki definitivno je i cena. Osim usluge planiranja, Cloud Media se brine da klijentima uvek odobri i određeni popust u odnosu na direktni zakup kod medija. Popusti se odobravaju i za jednokratne zakupe oglasnog prostora. Za zakupe koji su veće frekvencije trudimo se da odobrimo i količinske popuste proporcionalne vrednosti tog zakupa.
Kontaktirajte nas za detaljnu ponudu ukoliko ste zainteresovani za oglašavanje na nekom print ili online mediju.