Zamislite svoj veb sajt kao police pune proizvoda u oooogromnom supermarketu. Sada zamislite kako se vaš idealni kupac kreće kroz te redove i planine proizvoda. Vi znate da biste bili savršen spoj. Ali on dolazi, i ide, i prolazi, i odlazi...
Zatečeni ste, nije vam jasno zašto se to dogodilo! Zašto nije zastao i izabrao baš VAS, kad ste ubeđeni da biste bili idealan spoj.
Verovatno zato što ga je ,,neko'' uputio u nešto drugo i uverio ga da je to drugo bolje.
Kao što smo rekli, vaš veb sajt je polica u supermarketu. Vi nešto nudite. Ali to rade i mnogi drugi biznisi. Da bi vas idealni kupac primetio i odabrao, treba ga malo pogurati u pravom smeru.
Dozvolite da vam predstavimo našeg prvog prodavca – Facebook.
Kad god se nešto započinje on je uvek tu, u prvoj borbenoj liniji. Neustrašiv i nepobediv, donosi rezultate o kakvim se samo sanja. Što nije ni čudno, kad je poznata činjenica da ga u svetu koristi preko 2,5 milijarde ljudi.
U tom nepreglednom okeanu objava u vidu slika, tekstova i video materijala, vi treba da se istaknete. Treba da pokažete da ste bolji od ostalih biznisa koji koriste ovu društvenu mrežu u iste svrhe.
Zamislite to kao da pravite ofanzivni plan u bitki. Izvodljivo je, ali zahteva ekspertizu.
Pošaljite nam upit i saznajte kako da idealni kupac vašeg proizvoda ili usluge stigne do vas.
Desna ruka Facebooka, da ne kažemo i lepša polovina, je Instagram. Ovo je mesto gde caruju dobre fotografije, koje nas omamljuju da samo skrolujemo i tražimo sve više i više kreativnosti.
Kako se sad i tu istaći? Zvuči praktično nemoguće. Ali nije! Uz dobar, i adekvatno plasiran sadržaj, svaki biznis može podići svoje poslovanje na viši nivo uz pomoć Instagrama.
Ne smemo izgubiti iz vida činjenicu da je ovo vreme milenijalaca, takozvane generacije Y. Jedinstveni su po tome što imaju ogromnu želju da promene svet, gladni su znanja i novih informacija, a svoju zavisnost od interneta i pametnih telefona ne mogu da kontrolišu.
Zato je Instagram dostigao toliku popularnost zadnjih godina... menjao se u skladu sa trendovima I prilagođavao se svojim korisnicima. Tako je npr nastao Instagram Story – fotografija ili video, koji za 7, odnosno 15 sekundi mora da privuče pažnju posmatrača. Dozvolite da vam pokažemo kako mi vidimo nastup vašeg biznisa na Instagramu!
Naš treći saradnik je LinkedIn. Zamislite ga kao ozbiljnog čoveka, u tamno plavom odelu, sa naočarima. Ovaj gospodin takođe ima i svoju misiju – da izgradi veze između potencijalnih kupaca, klijenata i partnera. On je stalno budan i na oprezu, trudeći se da svojom besprekornom strategijom spoji prave ljude sa pravim proizvodom, klijente sa uslugama, i s vremena na vreme se pohvali nekom poslovnom večerom na kojoj je sklopljeno partnerstvo.
Svaki ponaosob, a možda i ujedinjeni - Facebook, Instagam i LinkedIn, tu su da vaš proizvod ili uslugu prikažu onakvim kakvi jesu, približe ih korisniku na pravi način i ostvare najvažniji cilj – da postanu prepoznatljivi!