Društvene mreže

 Društvene mreže

Zamislite svoj veb sajt kao police pune proizvoda u oooogromnom supermarketu. Sada zamislite kako se vaš idealni kupac kreće kroz te redove i planine proizvoda. Vi znate da biste bili savršen spoj. Ali on dolazi, i ide, i prolazi, i odlazi...

Vi ste zatečeni, nije vam jasno zašto se to desilo! Zašto nije zastao i izabrao baš VAS, kad ste tako sigurni da biste bili idealan spoj. 

Verovatno zato što ga je ‘neko’ uputio u nešto drugo i uverio ga da je to drugo bolje. 

Kao što smo rekli, vaš veb sajt je polica u supermarketu. Vi nešto nudite. Ali to radi i dosta drugih biznisa. Da bi vas idealne mušterije primetile i odabrale, treba ih malo pogurati u pravom smeru.

Facebook

Dozvolite da vam predstavimo našeg prvog prodavca – Facebook. Kad god se nešto započinje on je uvek tu, u prvoj borbenoj liniji. Neustrašiv i nepobediv, donosi rezultate o kakvim se samo sanja. Što nije ni čudno, kad je poznata činjenica da ga u svetu koristi preko 2 milijarde ljudi.

U tom nepreglednom okeanu objava u vidu slika, tekstova i video materijala, vi treba da se istaknete. Treba da pokažete da ste bolji od ostalih 50 miliona biznisa koji koriste ovu društvenu mrežu u poslovne svrhe.

Zamislite to kao da pravite ofanzivni plan u bitki. Izvodljivo je, ali zahteva ekspertizu.

Pošaljite nam upit i saznajte kako da idealni kupac vašeg proizvoda ili usluge stigne do vas.

Instagram

Desna ruka Facebooka, da ne kažemo i lepša polovina – je Instagram, prepun fotografijama koje nas omamljuju da samo skrolujemo i tražimo sve više i više kreativnosti.

Kako se sad i tu istaknuti? Zvuči praktično nemoguće. Ali nije! Prisutnost na ovoj mreži samo vas čini jos dostupnijim mlađoj generaciji.

Možda se pitate da li je ta generacija vaša ciljna grupa!?

Ne smemo izgubiti iz vida činjenicu da je ovo vreme milenijalaca, takozvane generacije Y. Jedinstveni su po tome što imaju ogromnu želju da promene svet, gladni su znanja i novih informacija, a svoju zavisnost od interneta i pametnih telefona ne mogu da kontrolišu.

Verovatno ste do sada shvatili da su to ljudi koji nas svakodnevno okružuju. To smo mi!

Dozvolite da vam pokažemo kako mi vidimo nastup vašeg biznisa na Instagramu!

LinkedIn

Naš treći saradnik je LinkedIn. Zamislite ga kao ozbiljnog čoveka, u tamno plavom odelu, sa naočarima. Ovaj gospodin takođe ima i svoju misiju – da izgradi veze između potencijalnih kupaca, klijenata i partnera. On je stalno budan i na oprezu, trudeći se da svojom besprekornom strategijom spoji prave ljude sa pravim proizvodom, klijente sa uslugama, i s vremena na vreme se pohvali nekom poslovnom večerom na kojoj je sklopljeno partnerstvo.

Svaki ponaosob, a možda i ujedinjeni… Facebook, Instagam i LinkedIn tu su da vaš proizvod ili uslugu prikažu onakvim kakvi jesu, približe ih korisniku na pravi način i ostvare najvažniji cilj – da postanu prepoznatljivi!

Cookies
Koristimo kukije kako bismo vam omogućili neometano i lako korišćenje sajta. Daljom upotrebom ovog veb sajta, pristajete na upotrebu kukija.

 Slažem se