Google oglašavanje

Zašto Google oglašavanje?

Dobro došli u svet gde svaki klik postaje prilika. Google oglašavanje povezuje potražnju i ponudu u digitalnom prostoru i realnom vremenu. Ovaj alat nije samo o prikazivanju oglasa – on vam pruža mogućnost da vaša prisutnost postane primećena tamo gde potencijalni klijent traži rešenja. Google oglašavanje pomaže vam da se istaknete i oglasite najvažnije informacije: posebnu ponudu, najnoviji proizvod ili oblast u kojoj ste stručni. Naša misija je da planski i posvećeno osmislimo i upravljamo vašim kampanjama na ovoj platformi i maksimalno iskoristimo njene prednosti.

Search kampanje

Poznato nam je da većina ljudi u preko 90% slučajeva klikne na neki od prvih 10 rezultata na Google pretrazi.

Zato vam je možda i poznata šala da ako nešto želite da sakrijete, najbolje je da to smestite na drugoj strani Google pretrage. Search kampanje su vaš partner u usmeravanju posetilaca ka vašem sajtu. Kroz pažljiv odabir ključnih reči, postajete vidljivi ljudima koji aktivno traže rešenja. Ovaj oblik oglašavanja omogućava vam da se pojavite među prvima, čineći vašu ponudu vidljivom i relevantnom za publiku. Google Search Network najveća je svetska mreža za pretragu koja u Srbiji pokriva preko 97% svih pretraga na internetu.

Slobodno možemo reći da su Google Search oglasi neizbežan alat za svako poslovanje koje hoće da bude prisutno na internetu.

Cloud Media - Google oglašavanje - Search kampanje

Display kampanje

Oglašavanje na Google Display mreži je drugi važan segment Google oglašavanja i može biti moćno oružje ukoliko njime upravljate na pravi način.

Kroz Google Display kampanje, vaša priča dobija novu dimenziju preko vizuelno bogatih oglasa. Ova platforma vam omogućava da se povežete sa publikom na različitim sajtovima koji se poklapaju sa vašim ciljevima. Postajete deo njihovog iskustva dok istražuju relevantan sadržaj. Display oglasi će se prikazivati na partnerskim sajtovima koji odgovaraju izabranim targetiranjima kao što su geografska lokacija, teme sajtova na kojima je tražena ciljna grupa ili sajt po vašoj želji na kome se prikazuju Google baneri. Ključ uspeha na Google Display mreži ogleda se u veštini efikasnog upravljanja i kreiranja kampanja koje istovremeno privlače pažnju i postižu precizno merljive rezultate.

Pored usluge postavljanja i optimizacije Display kampanja, nudimo i uslugu dizajna i izrade banera po želji klijenta. Uz samo idejno rešenje nudimo klijentima i predloge koji su u skladu sa marketing strategijom nastupa u digitalnom okruženju. Detaljnije o uslugama grafičkog dizajna može pronaći u našoj Dizajn sekciji.

Cloud Media - Google oglašavanje - Display kampanje

YouTube kampanje

Da li ste znali da sve veći broj ljudi na svojim LCD televizorima pušta YouTube sadržaj a ne kanale kablovske televizije, i da će svoje slobodno vreme više posvetiti ovoj platformi u odnosu na televiziju?

Pored Googla, YouTube je najposećeniji veb sajt i pretraživač na svetu sa preko 3 milijarde pretraživanja svakog meseca. YouTube oglašavanje vam daje mogućnost uskog ciljanja prema lokaciji, interesovanjima pa čak i vrsti YouTube kanala koje korisnici posećuju ili konkretnih video snimaka koje gledaju.

Video oglašavanje omogućava pričanje priče vašeg brenda, proizvoda ili usluge na jedan veoma upečatljiv način. Na taj način vaše poslovanje može se pozicionirati visoko u svesti potrošača. Kako biste dosegli do svih potencijalnih kupaca i uvek bili u trendu, trebalo bi da se pojavljujete i na ovoj mreži za pretraživanje, jer YouTube predstavlja nezaobilazni vid oglašavanja.

Cloud Media - Google - Oglašavanje - Youtube kampanje

Remarketing kampanje

Šta mislite koliko korisnika nije iskoristilo vašu uslugu ili kupilo proizvod samo zato što su zaboravili na kom su ga veb sajtu videli?

Odgovor je jednostavan – veliki broj. Nemojte dozvoliti da se dešavaju ovakve situacije i reagujte na proaktivan način tako što ćete ih dodatnim oglasima podsetiti gde su našli baš ono što im je u datom trenutku bilo potrebno.

Remarketing je strategija ponovnog prikazivanja oglasa kroz različite platforme, i to ljudima koji su već imali interakciju sa vašim veb sajtom, Facebook stranicom, Newsletter-om… Ova metoda targetiranja se pokazala veoma efikasnom i u Google Ads platformi.

Dinamički remarketing

Znate onaj baner sa najnovijim modelom Adidas patika koji vas prati danima na svakoj stranici koju posetite? I po prvi put to je nešto što vas zaista i interesuje.

Dinamičkim remarketingom podsećate vašeg potencijalnog klijenta (kupca) da se vrati na specifičnu stranicu koju je gledao na vašem veb sajtu i da završi proces koji je prethodni put započeo.

Reč je o najmoćnijem marketinškom oružju koji donosi čak dvostruko veću stopu konverzije. Jedna od velikih prednosti jeste što će vas ovakav vid oglašavanja definitivno izdvojiti iz mora nedovoljno relevantnih oglasa, a konkurencija će zasigurno ostati da kaska za vama.

Google analitika

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Broj korisnika i šta su ti korisnici radili na veb sajtu ili aplikaciji, izvori poseta, pregledane stranice i prosečno vreme zadržavanja samo su neki od podataka koje možemo dobiti korišćenjem alata koji se zove Google Analytics. Međutim, nisu svi podaci od podjednake važnosti. Zbog toga je važno definisati ciljeve koji su ključni za vaše poslovanje. Ti ciljevi mogu biti:

Integracija Google Ads-a i Google Analytics-a omogućava ne samo puko posmatranje kvantitavnih podataka, već pomaže pri određivanju koji su to klikovi i posetioci važni vama kao oglašivaču.

Ako ocenjujete uspeh kampanje isključivo prema posetama koje generiše, onda vrlo verovatno ignorišete prave metrike koje definišu uspeh poslovanja u digitalnom svetu. Pravilna analiza statističkih podataka pre, u toku, i posle kampanje jedan je od najvažnijih faktora njene uspešnosti. Prednost digitalnog marketinga upravo i jeste u toj merljivosti.

Najčešća pitanja

Kako mogu da započnem kampanju na Google Ads?

Da biste započeli kampanju na Google Ads, potrebno je da kreirate Google Ads nalog, definišete ciljeve kampanje, odaberete ključne reči, postavite budžet i kreirate oglase. Naša agencija može vam pomoći u svakom koraku ovog procesa.

Konverzije su akcije koje želimo da naši korisnici preduzmu na našem sajtu, kao što su kupovine, popunjavanje formulara ili preuzimanje sadržaja. Konverzije pratimo pomoću alata kao što su Google Analytics i Facebook Pixel.

Remarketing je strategija koja omogućava prikazivanje oglasa korisnicima koji su već posetili vaš sajt ili koristili vašu aplikaciju. Pomaže u ponovnom angažovanju korisnika i povećanju šansi za konverziju.

Troškovi vođenja digitalnih kampanja variraju u zavisnosti od ciljeva, kanala, konkurencije i drugih faktora. Nakon analize vaših potreba, pružamo detaljnu ponudu i procenu troškova.

Povećanje ROI-a zahteva kontinuirano testiranje i optimizaciju kampanja, fokus na visokokvalitetne ključne reči, kreiranje relevantnog sadržaja, i analiziranje performansi pomoću alata za praćenje.

Da, potrebno je da imate veb sajt da biste započeli kampanju na Google Ads platformi jer oglasi vode korisnike na vašu web stranicu. Ako još nemate veb sajt, naša agencija vam može pomoći u njegovom kreiranju i optimizaciji kako biste maksimalno iskoristili potencijal Google Ads kampanja. – Hajperlinkovati ka stranici za izradu veb sajtova.

Transparentne kampanje i merljivi rezultati

Možemo da se pohvalimo time da se nalazimo na listi Google Partnera, što, između ostalog, znači da su naš način rada i krajnji rezultati na visokom nivou.

Neka se vaše kampanje istaknu među konkurencijom!

Povećajte svoju vidljivost i privucite nove klijente putem Google Ads kampanja.