Google Oglašavanje

Google Oglašavanje

Ukoliko tražite načine da dovedete još više ljudi do svog sajta – razmislite o pokretanju oglašavanja na 1. strani Google pretrage uz pomoć AdWords sistema. Search Engine Marketing (SEM) predstavlja trenutno najefikasniji način internet oglašavanja putem tekstualnih oglasa, gde se vaš oglas prikazuje na Google pretraživaču iznad ili pored organskih rezultata pretrage koju je neko izvršio za određeni pojam. Google oglašavanje pomaže vam da se istaknete i oglasite najvažnije informacije: posebnu ponudu, najnoviji proizvod ili oblast u kojoj ste stručni i to baš u trenutku kada potencijalni klijenti pretražuju ono što vi nudite.

Izbor i redosled oglasa koji se prikazuju na tim plaćenim pozicijama zavise od više faktora, ali pre svega od relevantnosti samog oglasa u odnosu na ono što je neko tražio, tj. ključnih reči koje je ukucao u Google pretraživač.

Plaćanje oglasa

Velika prednost kada je Google oglašavanje u pitanju je u tome što se plaća po kliku (Pay Per Click), što bi značilo da se oglas prikazuje besplatno a novac se troši onda kada neko klikne na njega. Ne postoji univerzalna cena za klik – ona je različita od delatnosti do delatnosti i zavisi od više stvari, ali možemo reći da najviše zavisi od toga kolika je konkurencija na pretraživaču za određenu ključnu reč. Cene se formiraju po sistemu licitacije, i praktično svaki put kada vi obavite neku pretragu, aktiviraju se licitacije među svim ponuđačima koji bi zapravo želeli da se prikažu na tim plaćenim (istaknutim) pozicijama za određenu ključnu reč. Takođe, u najvećem broju slučajeva, postavlja se dnevni budžet ili dnevni limit potrošnje i kada se on potroši – oglas se gasi za taj dan. Ne postoji donja granica dnevnog budžeta.

Prednosti Google oglašavanja

Oglasi skreću pažnju na vaše poslovanje – Plaćeni oglasi na Google-u ne ističu se samo pozicijom koja je iznad organskih (neplaćenih) rezultata, već i time što u sebi imaju i razne dodatke, kao što je npr. dodatak za direktno pozivanje sa mobilnog telefona.

AdWords je merljiv – Ovaj sistem integrisan je sa Google analitikom, pa možete lako da pratite uticaj kampanje i tačno vidite šta dobijate za uloženi novac. U svakom momentu možete videti na šta se troši budžet, u koje doba dana, za koje ključne reči i još mnogo drugih statističkih podataka. Detaljnije o ovome možete pročitati na našoj Google Analytics strani.

Sve vreme imate kontrolu – Sami birajte dnevni budžet i iznos koji plaćate za svaki klik. Promenite, pauzirajte ili zaustavite oglase u bilo kom trenutku. Ono što možemo navesti kao najveću prednost ovakvog oglašavanja je tome što se možete oglašavati tačno u momentu kada neko na Google-u traži baš to što vi imate da ponudite. Takođe, možete se oglašavati na lokacijama na kojima želite i u doba dana koje želite.

Google oglašavanje – Display

Oglašavanje na Google Display mreži je drugi važan segment Google oglašavanja, i može biti moćno oružje ukoliko njime upravljate na pravi način. Google Display mreža predstavlja milione partnerskih sajtova u svetu koji imaju opciju prikazivanja Google display oglasa. Ti oglasi će se prikazivati na partnerskim sajtovima koji odgovaraju izabranim targetiranjima kao što su geografska lokacija, teme sajtova na kojima je tražena ciljna grupa, sajt po vašoj želji na kome se prikazuju Google baneri… Sve mogućnosti targetiranja Display oglasa možete pogledati na našoj stranici o Google Display oglašavanju.

Na Google pretraživaču moguće je prikazivati samo tekstualne oglase, dok kod Display oglašavanja imamo niz dodatnih opcija i različitih načina reklamiranja kao što je emitovanje banera i video oglasa. Takođe, ciljanje i biranje publike na Display mreži je jako raznovrsno i može se vršiti po jednom ili više parametara.

Cookies
Koristimo kukije kako bismo vam omogućili neometano i lako korišćenje sajta. Daljom upotrebom ovog veb sajta, pristajete na upotrebu kukija.

 Slažem se